Στο Σχολείο μας επιθυμούμε να αναγνωριστεί η σπουδαιότητα της πρώιμης εκμάθησης των ξένων γλωσσών από την Προσχολική ηλικία και χαιρόμαστε ιδιαίτερα παίρνοντας την πρωτοβουλία να εισάγουμε εκτός από τα ελληνικά και δύο ξένες γλώσσες στο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα, τη γερμανική και την αγγλική. Σύμφωνα με έρευνες γλωσσολόγων, το καλύτερο χρονικό πλαίσιο για να μάθει κανείς γλώσσες είναι η ηλικία μεταξύ τριών και πέντε ετών. Σε αυτή την ηλικία ο εγκέφαλος εξελίσσει τη δομή του και οι νευρώνες δικτυώνονται. Η πολύπλευρη προώθηση στη νεαρή αυτή ηλικία, ενισχύει τη δημιουργία συνάψεων και ενδυναμώνει την ολοκληρωμένη ενεργοποίηση του πνευματικού δυναμικού. Έτσι, παιδιά που έχουν μεγαλώσει με περισσότερες γλώσσες είναι αποδεδειγμένα πιο ευέλικτα και ικανά για καλύτερες επιδόσεις στην ικανότητα αντίληψης.
Επίσης μπορούν να μάθουν πολύ πιο εύκολα περισσότερες γλώσσες από παιδιά, τα οποία έχουν μεγαλώσει με μία μόνο γλώσσα. Είναι γεγονός ότι για να πετύχουμε πραγματικά σημαντικά αποτελέσματα, η διδασκαλία της ξένης γλώσσας στην πρώιμη παιδική ηλικία πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο έντονη. Στο Kinderhaus εφαρμόζουμε το σύστημα Immersionsansatz, το οποίο έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό στην Προσχολική Εκπαίδευση στον παιδικό σταθμό και νηπιαγωγείο, επιλέγοντας ξεχωριστές παιδαγωγούς για κάθε γλώσσα οι οποίες θα συνυπάρχουν στο χώρο ώστε τα παιδιά να συλλέγουν αποτελεσματικά σε ένα τρίγλωσσο περιβάλλον, γλωσσικές εμπειρίες σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Τα παιδιά μαθαίνουν διαισθητικά και βιωματικά μέσα από παιχνίδι, τραγούδια και ιστοριούλες, γερμανικά και αγγλικά από Γερμανίδες και Αγγλίδες παιδαγωγούς.