Κηφισίας 307 - 145 61 Κηφισιά

Φιλοσοφία

Οι Στόχοι μας

Οι Στόχοι μας

Επιδίωξη μας είναι να καλλιεργήσουμε ολόπλευρα την παιδική προσωπικότητα των μαθητών μας στοχεύοντας στη σωματική, συναισθηματική, νοητική και κοινωνική ανάπτυξη. Είναι σημαντικό τα παιδιά σε αυτή τη φάση της ζωής τους να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους, να εκτιμήσουν την αξία της συνεργασίας, να μάθουν να λειτουργούν σε ομάδες και να συνειδητοποιήσουν τη μοναδικότητα και τη διαφορετικότητα τους. Στόχος μας μέσα από όλα αυτά είναι να προικίσουμε τα παιδιά με εφόδια ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν δημιουργικά ως ευτυχισμένα μέλη στις απαιτήσεις της κοινωνίας μας.
Βιωματικό Σχολείο

Βιωματικό Σχολείο

Στο Sofias Kinderhaus η βιωματική εκπαίδευσηαποτελεί τον βασικότερο άξονα στην εκπαιδευτική διαδικασία, από την ίδρυσή της εκπαιδευτικής μας κοινότητας, καινοτομώντας, καθώς είναι επιτακτική ανάγκη, εκπαιδευτικά να λειτουργούμε βιωματικά, ώστε οι μικροί μας μαθητές, ως μικροί εξερευνητές να έχουν πρωταγωνιστικό και ενεργητικό ρόλο στην διαδικασία της μάθησης, παρατηρώντας φυσικές μεταβολές, εξερευνώντας φυσικά υλικά καιανακαλύπτοντας τον κόσμο γύρο τους με όλες τους τις αισθήσεις, σε ένα περιβάλλον όπου ο εκπαιδευτικός μετατρέπεται σε συνερευνητή των παιδιών ενισχύοντας τη διάθεση για επαφή και επικοινωνία, συνεργατικότητα και αλληλεγγύη,αυτονομία και δράση, ενθαρρύνοντας την περιέργεια των παιδιών και τοποθετώντας τις ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και τους προβληματισμούς τους στο κέντρο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Πρώϊμη εκμάθηση ξένων γλωσσών.

Στο Kinderhaus επιθυμούμε να αναγνωριστεί η σπουδαιότητα της πρώιμης εκμάθησης των ξένων γλωσσών και χαιρόμαστε ιδιαίτερα παίρνοντας την πρωτοβουλία να εισάγουμε εκτός από τα ελληνικά και δύο ξένες γλώσσες στο εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα, τη γερμανική και την αγγλική. Σύμφωνα με έρευνες γλωσσολόγων, το καλύτερο χρονικό πλαίσιο για να μάθει κανείς γλώσσες είναι η ηλικία μεταξύ τριών και πέντε ετών.

Σε αυτή την ηλικία ο εγκέφαλος εξελίσσει τη δομή του και οι νευρώνες δικτυώνονται. Η πολύπλευρη προώθηση στη νεαρή αυτή ηλικία, ενισχύει τη δημιουργία συνάψεων και ενδυναμώνει την ολοκληρωμένη ενεργοποίηση του πνευματικού δυναμικού.

Έτσι, παιδιά που έχουν μεγαλώσει με περισσότερες γλώσσες είναι αποδεδειγμένα πιο ευέλικτα και ικανά για καλύτερες επιδόσεις στην ικανότητα αντίληψης. Επίσης μπορούν να μάθουν πολύ πιο εύκολα περισσότερες γλώσσες από παιδιά, τα οποία έχουν μεγαλώσει με μία μόνο γλώσσα. Είναι γεγονός ότι για να πετύχουμε πραγματικά σημαντικά αποτελέσματα, η διδασκαλία της ξένης γλώσσας στην πρώιμη παιδική ηλικία πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο έντονη.

Στο Kinderhaus εφαρμόζουμε το σύστημα Immersionsansatz, το οποίο έχει αποδειχθεί αποτελεσματικό στους παιδικούς σταθμούς και στα νηπιαγωγεία, επιλέγοντας ξεχωριστές παιδαγωγούς για κάθε γλώσσα οι οποίες θα συνυπάρχουν στο χώρο ώστε τα παιδιά να συλλέγουν αποτελεσματικά σε ένα τρίγλωσσο περιβάλλον, γλωσσικές εμπειρίες σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Τα παιδιά μαθαίνουν διαισθητικά και βιωματικά μέσα από παιχνίδι, τραγούδια και ιστοριούλες, γερμανικά και αγγλικά από Γερμανίδες και Αγγλίδες παιδαγωγούς.

Μουσική προπαιδεία

Μουσική προπαιδεία

Η επαφή των παιδιών με τη μουσική σε πρώιμη ηλικία, είναι εξαιρετικής σημασίας και στο Kinderhaus κατέχει βασική θέση στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Τα παιδιά μπαίνουν στο μαγικό κόσμο της μουσικής χρησιμοποιώντας όλες τους τις αισθήσεις και όλα τα μέλη του σώματος τους, μέσα από ασκήσεις και παιχνίδια μουσικής παιδείας των συστημάτων Dalcroze, Orff, Kodaly και Kindermusik. Στις εγκαταστάσεις μας φιλοξενούμε επίσης Studio ηχογράφησης, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να εμβαθύνουμε στον τομέα της μουσικής παιδείας.
1